Zinc View

Anime Social Network | Anime Community | アニメのソーシャルネットワーク

Tenzys's Friends

  • yungkurijinn
  • Oka(丘)
  • Macchi Evαe [Mod]
  • ★Seung★
  • TheOneCalledCookie
  • zohaib
  • jenns
  • © Hideki™ Hideyoshi®
  • Yuki Mutha Freakin Mura#
  • Ageha
  • Airi Hotaru ╫Yumi╫
  • Joshua

Music

Loading…

Tenzys's Discussions

New in town

Started this discussion. Last reply by Tenzys Apr 2, 2012. 7 Replies

Hiya!I'm brand new to this site, just searching for a cool place to chat with fellow anime lovers and founf Zincview. I hope i get to meet loads of cool people here XDContinue

 

Tenzys's Page

Latest Activity

jenns left a comment for Tenzys
"yayyyyy  "
Dec 4, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"oooo we should go to k con next year!!"
Dec 4, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"omg i love you ;-;"
Dec 4, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"ik ;-; i wished i went to k con in cali, all the k pop artists were there esp exo- k and exo- m omfg i love them"
Dec 4, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"omfg BIG BANG???? I LOVE THEM OMG im fangirling ew .-."
Dec 4, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"Damn, lol, it's alright I haven't been on either because of school.  Aw, lol you seem like someone who would go to many concerts o idk .-. Well a korean group? OMG YOU LIKE K-POP?! .O. I LOVE K POP OMG WHICH GROUP R U GOIN TO SEE??"
Dec 2, 2012
© Hideki™ Hideyoshi® left a comment for Tenzys
" "
Nov 30, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"Yeah :P You like rock concerts? :D "
Aug 8, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"Ew, birthday parties :O I hate birthday parties -- I mean, I hate parties xD"
Aug 7, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"Boring. I mostly stayed home doing absolutely nothing O: Well, there's nothing to do over the summer. How's your summer?"
Aug 7, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"Yeah, and thanks, I get that a lot lol. Of course I remember you, and honestly, I only talk to the same few people on zv.that's why"
Aug 5, 2012
jenns left a comment for Tenzys
"Hey! I was just about to comment you but you beat me to it XD How you been? I missed you ;_; Is that you in your profile pic? That hair is freakin' epic, I love it!!"
Aug 4, 2012
Tenzys joined a group
Aug 4, 2012
Tenzys joined a group
Thumbnail

Zinc Vocaloid Making Club

This group showcases the Vocaloid songs that group members over ZincView make.Add your song as a discussion!Look below for how to submit, rewards, and rules!NO COPYING!!!!!Have fun making songs!  See More
Aug 4, 2012
Airi Hotaru ╫Yumi╫ left a comment for Tenzys
"yep yep my weather same as in UK :] hows weather there? here warm ..but not that very:("
May 20, 2012
Airi Hotaru ╫Yumi╫ left a comment for Tenzys
"-hugs- hehe thnx<33"
May 15, 2012

Profile Information

About me :
A lively, energetic, slightly wild anime fan. Can't get enough of anime, manga and japan itself. Hobbies are drawing, reading, basketball and watching anime obviously. I like fashion alot and most of mt styles are considered quite abstract
First Anime Watched
DBZ
Favorite Anime :
Dragon ball Z (that was a mean question XO)
Favorite Manga :
Kare's first love
Favorite Anime quote ( "Believe It!" - Naruto Uzumaki)
"There is no such thing as coincidence, only the inevitable" -Yuuko Ichihara
Favorite Anime Character
Jiraya
Currently Watching:
Arakawa under the Bridge, Beezlebub, Pretty rhythm aurora dream, one piece , boku wa tomodachi ga sukinai, Sket dance
Plan to Watch:
eyeshield 21, Monster, Welcome to NHK, Mirai Nikki, slap up pary, Chihayafuru, durarara
Anime Watched :
Full metal panic, Dragon ball, Dragon ball z, code geas, death note, heat guy j, black blood brothers, trinity blood, ouran high school, wallflower, lovely ocmplex, kimi no todoke, final approach, happy lessons, peacemake kurogane, tactics, buso renkin, xxholic, tsubasa chronicles, fruit basket, aquarine age, mermaid melody, my little sister cant be this cute, okaami- san, ladies vs butlers, freezing, 07 ghost, Astarotte's Toy, b gata h kei, blood c, casshern sins, chu bra, code E, desert punk, zero no tsukima,fushigiboshi futagohime, and loads more

Comment Wall (98 comments)

You need to be a member of Zinc View to add comments!

Join Zinc View

At 6:09pm on December 4, 2012, jenns said…

yayyyyy  

At 4:45pm on December 4, 2012, jenns said…

oooo we should go to k con next year!!

At 4:45pm on December 4, 2012, jenns said…

omg i love you

;-;

At 4:08pm on December 4, 2012, jenns said…

ik ;-;

i wished i went to k con in cali, all the k pop artists were there esp exo- k and exo- m omfg i love them

At 2:52pm on December 4, 2012, jenns said…

omfg BIG BANG???? I LOVE THEM OMG

im fangirling ew .-.

At 4:42pm on December 2, 2012, jenns said…

Damn, lol, it's alright I haven't been on either because of school. 

Aw, lol you seem like someone who would go to many concerts o idk .-. Well a korean group? OMG YOU LIKE K-POP?! .O. I LOVE K POP OMG WHICH GROUP R U GOIN TO SEE??

At 1:36am on November 30, 2012, © Hideki™ Hideyoshi® said…

At 9:50am on August 8, 2012, jenns said…

Yeah :P

You like rock concerts? :D

At 5:23pm on August 7, 2012, jenns said…

Ew, birthday parties :O I hate birthday parties -- I mean, I hate parties xD

At 4:16pm on August 7, 2012, jenns said…

Boring. I mostly stayed home doing absolutely nothing O: Well, there's nothing to do over the summer. How's your summer?

 
 
 

Members

Donate to us

© 2014   Created by Anime Master Zinc.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service